Showing posts with label apa apa aje. Show all posts
Showing posts with label apa apa aje. Show all posts

Thursday, February 16, 2012

perkara paling mudah tapi jadi payah. KAN?

pernah tak pergi McD kena beratur panjang? then sampai turn orang depan korang bila pekerja McD tu tanya nak makan apa dia baru terkial kial nak tengok menu nak tanya member makan apa nak call orang yang suruh pesan nak makan apa sebab lupa apa yang dipesan.. 

dah beratur panjang tu takkan time tu tak boleh nak fikir lagi nak makan apa? tak kan nak tunggu turn kau baru nak fikir? -_____- 




pernah tak kau tengah bawak kereta then nampak ada 1 kereta laju menonong potong kau then bila sampai dekat tol dia tengah beratur panjang nak bayar dekat lorong tunai? nak cepat sangat apesal tak guna touchNgo je kan? lepas tu bila sampai turn dia nak bayar baru terkial kial nak keluarkan purse nak cari duit kertas nak kira duit syiling bagai? 

durh! tadi mcm nak cepat sangat then tak boleh ke siap siap keluarkan dulu duit berapa yang nak kena bayar time dekat tol masa tengah beratur panjang tadi tu? 
-_____- 

pernah tak kau nak pergi ATM Machine sebab nak bank in duit dekat cash deposit machine tu then ada orang depan korang baru nak call tanya member dia “weh berapa no akaun kau?” tak pon baru terkial kial nak cari kertas yang ada nombor akaun dekat dalam purse poket kanan poket kiri poket baju bagai? 

nasib kau call sekali member kau terus angkat. kalau dia tak angkat angkat fon tu berapa lama kau nak aku tunggu kat belakang ni? -_____- 




pernah tak masa nak bayar untuk isi minyak dekat petrol pam orang depan kau nak bayar then bila tanya pam berapa baru nak terhegeh hegeh tengok nombor pam dia berapa? 

dah keluar kereta sebelum pergi bayar tu tak boleh ke tengok dulu? -_____- 

apa apa pun kalau korang jadi orang belakang apa yang mampu buat just bersabar je lahhh banyak banyak and fikir cepat cepat jangan susahkan orang belakang korang pulak okay?


peace! :D 

Wednesday, October 27, 2010

kegembiraan seorang 'ACU'

pernah dengar ACU ?
tia bukan nak cerita acuan gen Y dengan gen X kat sini.
ini ACU ialah kata ganti nama bagi MAK SU. tauu tauu ?
pernah dengar ? atau pon korang pon orang panggil acu ?
anak buah tia panggil tia acu :) manja sikit tia rasa daripada maksu.
kihkih~

tia & qimi (1st anak buah)

setakat ni tia ada 4 orang anak buah. tak ramai.
tapi bila berkumpul yang 2 orang pon da jadi macam 10 orang.
belum 10 orang lagi dak? :)

baru baru ni tia dapat berita yang wife acik tia pregnant! yay!
berita gembira kann ?
bertambah lagi jadi 5 orangggg! gembiraa sangat weh!
tahap gembira macam tia plak yang pregnant. weeeeee~


semua adik beradik tia da kahwin. tia sorang je belum kahwin.
anak bongsu laa katakan.
dem dem!
tia takde laa single pon.
tapi kalau nak ajak kawen tia sentiasa available punya!
nah KLIK SINI ntok kenal kenal dengan tia :)








yayy! tak sabar nak tunggu anak buah yang ke LIMA!





Thursday, August 5, 2010

senyum pon salah ?

aku pelik betul la! kadang2 sebab senyum aku kena marah. xpon orang cop gile! eh ? aku tak gile laa! da aku memang jenis senang nak senyum kat orang tau ? bukan saje nak dok mengedik senyum2!

situasi 1 : dulu ex aku selalu marah. asal suka sangat senyum kat orang neh ? kang orang ingat u suka kat dia camne ? hish! da dia senyum, aku senyum la balik! salah ?

situasi 2 : ada abang yang tengah bekepit dengan isteri dia kot. tiba2 dia senyum kat aku. so, aku pon senyum la balik. then aku pandang isteri dia. eh ? ko jeling aku pehal ? bukan aku amek hubby ko buat balik pon! bukan aku pegi gesel2 kat dia pon. ye dak ? =.="

situasi 3 : aku tengah tunggu member kat luar toilet. bole dikatekan setiap orang yang keluar masuk toilet tuh aku senyum kat dorang. member aku cop aku gyler! weh! pehal ? salah ke ?

situasi 4 : aku tengah belari nak kejar LRT. masuk2 aku terus duduk bedepan dengan sorang mamat neh. nak cover penat punya pasal aku senyummmmm je kat mamat neh. tiba2 dia senyum2 malu. argh! pantang laa mamat neh! ko plak yang malu macam kucing pehal ? terus aku jeling ko. haaa! amek! ingat aku syok kat dia la tuh ?

situasi 5 : "eeeiii! ko senyum kat dia nape ? ko suka dia ekk ?" ni laa paling aku tak suka orang cakap! tau tak kalau aku suka kat orang lagi susah aku nak senyum ? cett! then cakap aku gedik! perghh! bukan aku pegi kenyit2 mata pon weh! kecoh!


p/s :: aku cukop geram kalau aku senyum kat orang tak dibalas. tapi oke lagi. tapi betambah geram kalau tiba2 dapat jeling plak! senyum pon salah ?

p/p/s :: tapi ada mulot busuk cakap aku saje je senyum sebab nak tunjok dimple! hell no oke ? memang aku suka senyum kat orang. sukalahh!! have friendly word ring ur bell ? :)


 
 

Saturday, June 5, 2010

bila lelaki gila bola , perempuan gila ?

haesh! musim bola da makin dekat kan ?
abes laa gf, awex, tunang, bini semua yang tak minat bola,
mesti confem meroyan kan ?
tengok gelagat lelaki yang dorang sayang , puja2,
asek dok mengadap tv je, tak pon kuar tengok bola kat luar,
haesh! ini menimbulkan amarah!
nanti kangg, “awak, nanti kita msg ek, saya nak tgk bola”.
haaaa ? bosan laa awex korg tuh! gila meroyan nanti tunggu korang!
*abes bila nak text neh! rindu gylerr! :(
pas tuh, kalo tgk bola,
amboyy! bukan maen komen tuh, komen nih,
tak reti main laa, sepak belah sini laa, nape tak golkan tros laaa,
*hey! masuk padang tgk ! terkencing2 nak kejar bola gamaknya
kalo nak lawan dengan omputeh yg tinggi2 tu kan ? :)
kalau kol pon, konpem xdilayan!
mmg gila meroyan laa gepren2 korg nnt!
haesh! =.=
*sakit gyler tgn aku asek dok tekan no. ko! xagkt lgsg! grrr!

kalau perempuan , tak lain tak bukan, mesti laa
gilaKAN PLAYER nya kan ?
tu laa asek tengok bola jeee! orang jerit gol ,
dia pon jerit 'goollllll!!!' dengan rakusnya,
tapi taktau pon team mana yang gol,
sbb asyik tengok player je kan kan kan ?
calon2 seperti ; ni haaaaa!

uuuwwww! abang cekci nya! hencem plak! poket agy encem! :) wink2~

abang macho! :) *wud u marry me abang nado ? :)

naseb baek tia tak kawen lagi, kalo da kawin,
tia teros tutup je tv tuhh! haaaaa!
*tapi bf tia cakap, nanti mesti dia bukak balik!
takpe2, tia cakap tia teros tarik dia masuk bilik! ( pewwitttt!)
dia cakap, bole aje, nanti da kawen dalam bilik pon ade tv!
takpe2! tia lari balik umah mama and ayah!
tapi dia ada cakap dia kunci pintu! tak sempat lari pon,
dia sempat tangkap sebab dia lari lagi laju dari tia!! eeeeii! huh!
**penah main lumba lari kat pantai, jauh tia dia tinggalkan~ haha!

arggghhh! macam2 laa lelaki nih kalo da gila bolaaaaa!!
naik gila aku melayan !

itsokey laa cam tuh kan ?
da minat, tak kann la nak halangkan ?
yang penting, kasih sayang tu ada agi walaupun
asek dok ngadap bola jekk! =.=

MAKAN BOLA, TIDUR BOLA, HIDUP BOLA!

korang sokong apa untuk musim bola kali ni ?
yang penting JANGAN BERJUDI!
“kalau team ko menang, aku kasi 50 sen!
kalau team aku menangg, ko kasi aku 50 henggett!” ^^*
haeeeppp! tak baekk taw! jangan buatt!

RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL BLOGGERS!

Related Posts with Thumbnails