Tuesday, December 20, 2011

PUISI: Rasa Yang Sama Sama Rasa




aku tak reti buat puisi yang manis manis
juga tak reti buat puisi yang best best
aku buat puisi untuk aku confess
yang aku telah rasa sesuatu yang tak mampu aku tepis
rasa sayang yang semua orang pernah rasa
rasa cinta yang berbunga bunga
rasa rasa bila bersama dengan dia
rasa ingin beritahu satu dunia

mohon..
mohon dialah satu satunya
kerana dia buat aku kenal cinta itu buta
yang buat aku rasa umur itu hanya sekadar usia
yang mungkin akan buat dunia aku bahagia
bermula dengan sekadar suka suka tanpa rasa apa
hanya rasa ingin berkenalan sahaja
tak sangka timbul rasa sayang dan cinta
dan sekarang rasa tak ingin hilang apa yang telah dibina

tolong percaya aku kali ini.
percaya ini semua dari hati.
tolong?






15 lovebite:

shedameor said...

haha. ye, sheda percaya. dah tolong dah kann :) hihik

The Garang said...

phewitttt

m!3yr4h_LolLy said...

wah ! bestlah bie. hihi lame sudah tak komen nie

Anonymous said...

moga-moga dialah orangnya =)

Mr feckry said...

tia..lame menghilang

hamzah ian said...

awrrr

[k]o{q}i[n] said...

meh sini aku tolong...

APi said...

inilah luahan hati..
suatu indah dalam bentuk puisi.. =]

yaya_flanella said...

lama tak singgah sini. best la puitis ni. curi boleh? hee

Anonymous said...

semoga berbahagia wahai kekasih gelap ku :(

pilotHans said...

nice..sometimes we just tend to write although we make lil sense...hehe..but with deep meanings

Call me, Eyka said...

mahal kita :'D
Nice babe!

ASYROUGH ENTERPRISE said...

Puisi yang sempoi! haha..style..i dah follow, can u follow me? :)

Unknown said...

cukup mnis..

Anonymous said...

amboiii .. hihi .
Salam perkenalan !

Related Posts with Thumbnails