Sunday, January 15, 2012

PUISI: Untuk Kamu



Suka buat aku rasa
hati sedang melayang terbang
pergi kepada jejaka pujaan
minta cinta daripada dia seorang

Cinta  buat aku rasa
hanya kau seorang dalam hati
tak akan ada pengganti
hanya kau sampai mati

Sayang  buat aku rasa
tak ingin kau hilang
mahu kau sentiasa di sisi
bersama aku sampai akhir nanti

Rindu buat aku rasa
asyik mahu berjumpa
selalu mahu bersama
walapun tidak buat apa apa
bersama kamu cukup buat aku bahagia

Mahal Kita :) 




9 lovebite:

Amni said...

hati tu macam bunga-bunga je.. hehehhe..

[k]o{q}i[n] said...

MAHAL NA MAHAL...

sarah mohamad said...

Mesti tia dalam mood jiwang2 nih. Mahal kita *I LOVE U* in filipinos kan. HEHEH

syAzAnA said...

ehemm3. batuk kejakk. :P

Fuz said...

lagu kau ake ape ni tia?

Mr feckry said...

lu buat gua teringat citer gurindam jiwa

m!3yr4h_LolLy said...

perghhh. ayat meletop nie b. nice ;)

Un Phat Lee said...

ceh.nak kawen dah ke? XD

mohdhazlan Dreadlock said...

indah nya cinta :)

Related Posts with Thumbnails