Saturday, June 5, 2010

bila lelaki gila bola , perempuan gila ?

haesh! musim bola da makin dekat kan ?
abes laa gf, awex, tunang, bini semua yang tak minat bola,
mesti confem meroyan kan ?
tengok gelagat lelaki yang dorang sayang , puja2,
asek dok mengadap tv je, tak pon kuar tengok bola kat luar,
haesh! ini menimbulkan amarah!
nanti kangg, “awak, nanti kita msg ek, saya nak tgk bola”.
haaaa ? bosan laa awex korg tuh! gila meroyan nanti tunggu korang!
*abes bila nak text neh! rindu gylerr! :(
pas tuh, kalo tgk bola,
amboyy! bukan maen komen tuh, komen nih,
tak reti main laa, sepak belah sini laa, nape tak golkan tros laaa,
*hey! masuk padang tgk ! terkencing2 nak kejar bola gamaknya
kalo nak lawan dengan omputeh yg tinggi2 tu kan ? :)
kalau kol pon, konpem xdilayan!
mmg gila meroyan laa gepren2 korg nnt!
haesh! =.=
*sakit gyler tgn aku asek dok tekan no. ko! xagkt lgsg! grrr!

kalau perempuan , tak lain tak bukan, mesti laa
gilaKAN PLAYER nya kan ?
tu laa asek tengok bola jeee! orang jerit gol ,
dia pon jerit 'goollllll!!!' dengan rakusnya,
tapi taktau pon team mana yang gol,
sbb asyik tengok player je kan kan kan ?
calon2 seperti ; ni haaaaa!

uuuwwww! abang cekci nya! hencem plak! poket agy encem! :) wink2~

abang macho! :) *wud u marry me abang nado ? :)

naseb baek tia tak kawen lagi, kalo da kawin,
tia teros tutup je tv tuhh! haaaaa!
*tapi bf tia cakap, nanti mesti dia bukak balik!
takpe2, tia cakap tia teros tarik dia masuk bilik! ( pewwitttt!)
dia cakap, bole aje, nanti da kawen dalam bilik pon ade tv!
takpe2! tia lari balik umah mama and ayah!
tapi dia ada cakap dia kunci pintu! tak sempat lari pon,
dia sempat tangkap sebab dia lari lagi laju dari tia!! eeeeii! huh!
**penah main lumba lari kat pantai, jauh tia dia tinggalkan~ haha!

arggghhh! macam2 laa lelaki nih kalo da gila bolaaaaa!!
naik gila aku melayan !

itsokey laa cam tuh kan ?
da minat, tak kann la nak halangkan ?
yang penting, kasih sayang tu ada agi walaupun
asek dok ngadap bola jekk! =.=

MAKAN BOLA, TIDUR BOLA, HIDUP BOLA!

korang sokong apa untuk musim bola kali ni ?
yang penting JANGAN BERJUDI!
“kalau team ko menang, aku kasi 50 sen!
kalau team aku menangg, ko kasi aku 50 henggett!” ^^*
haeeeppp! tak baekk taw! jangan buatt!

RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL BLOGGERS!

6 lovebite:

Hariz said...

Wao... Betul Ler TUh..
Jika Lelaki X Gila Bola??

BeMiE said...

wakakakakaa...

diyha said...

hahah!
ni msty laki tiaa yang gler bola,,
patu tiaa gler meroyan la GAMAKNYER! :DD

pinkyytia said...

hariz ; haha! :)
kalo lelaki xgila bola ?
MUSTAHIL! IMPOSSIBLE!
*berdiri sambil ketok2 meja! >.<

bemie ; :))

diyha ; aiyark!
ini cerita laa cik diyha!
kmu pnyerr boypren kan pemain bola handal, kamu yg meroyan kan kan kan ? :)

akmalhilmi said...

mahaha
kaw nieh
kuat sgt
haish
kaw kene terima hakikat la
skali dpt anak dok maen bola lamperot kaw baru taw
seksi seksa kaw t
hahaahha

jalanjatuh said...

aku xgile kat bola.. tapi mereng sket kat bola.. hhohohohoho =)btw korang xminat ngan wayne rooney ke?? hensem kot mamat tuh hahhaah =)

Related Posts with Thumbnails