beramas mesra dengan blogger
kali pertama time gathering GB dekat shah alam. so semalam (ahad/12 december) aku join lagi sekali mini gath yang dianjurkan oleh
joe neh. best ke ? saaaangat best! walau pon tak ramai, tapi sangat meriah ;)
gath ni start pukul 1, tapi disebabkan segan plus malu plus tunggu orang yang lambat bangun tidur punya pasal, pukul 3 baru sampai times square. sungguh menepati masa bukan ? hikhik! macam haram je perangai. hahaha!
time sampai dorang dah nak habis main boling, so, terus join dorang pergi makan. then ada sesi kenal kenal dengan semua blogger. and lepas tuh, joe suruh aku bawak diorang neh pergi karoke. kenapa aku ? kenapa bukan mofasad? dia kan raja karoke ? *muntah hijau* :P
akmalhilmi sekseeiii. kalau takde dia maybe aku senyap je sepanjang gath ni. hehe! tunggu dia lah buat aku lambat sampai! grrr!
syazberry. time dia kol cakap dah on the way, aku baru nak siap siap kat rumah. sori weh! hehe!
artis memang kena tutup muka eh mofasad? hahahaha! hape punya style laa?
jijan. kalau korang perasan aku dah cabot heels sebab nak tangkap gambar. sebab nak sama tinggi dengan dia. hikhik! yes. tinggi saya 170 ye! ;) zelo pon tergugat! :P
cik epal famous, tia, zelo, eni andd errr.. khairil kann ? ;)
azrul, acuuu (weh, kenapa kita takde gambar berdua je? dem!) tia, arina, faiz, munsyi
zack entry, faizal peejay and muje pon ade! sesi bergambar pon dah ambil masa berjam jammm! grrr!
blogger perempuan yang hadir. sesi tangkap gambar paling kelakar. bayangkan 5 6 orang lelaki berdiri asek kira 1 2 3 nak tangkap gambar serentak. nak pandang mana 1 pon tak tau.
blogger lelaki. hey! tak reti dok diam betul! nak tangkap gambar pon susah! :P tia :: kalau ade yang tia tersalah tag, inform laju2 oke ? ;)