Tuesday, August 7, 2012

Truth Hurts

Jodoh itu rahsia Allah..

Selama mana kita setia, 
Selama mana kita menunggu,
Sekeras mana kita bersabar,
Sejujur mana kita bila bersama kekasih,
Sebanyak mana cinta kita untuk dia, 

Jika Allah tidah menulis jodoh kita dengan kekasih kita, kita tetap tidak akan dapat bersamanya. 
Think Positive.
Terimalah takdirnya. 



Bila terbaca text ni dekat BBM jadi takut. Takut jika orang yang kita sayang selama ni, orang yang kita selalu habiskan waktu bersama, orang yang kita rancang macam macam bersama, orang yang selalu kita rindu, bukan milik kita akhirnya. 

Jika cinta boleh pudar dalam sekelip mata,
Jika sayang boleh hilang begitu sahaja,
Jika setia boleh berpindah menjadi milik sesiapa, 
Mungkin senang untuk menerima takdir bukan?




5 lovebite:

Jed Kastard said...

sukar nak terima hakikat kalo tiada jodoh dgn dia, tp tuhan maha mengetahui segalanya, :')

nabilah_2908 said...

hmm...betul tu..

tapi kalau dah ditakdirkan dia bukan untuk kita...siapa lah kita tuk menghalangnya...

Allah nak bagi yang lebih baik buat kita... :)

Botak said...

ko terlalu pikir macam² ni., sebab tu jadi takut..

Yutaka Mushimura said...

eden sorang yang baca label tuh....

hahah...:P

.izzati liyana. said...

takut kan? and it did happen to me. yeah, bercinta sakan. plan mcm mcm. akhirnya, lebur semua. mula-mula susah nak terima kenyataan, fikir masa depan semua. but life must go on. harus kuatkan diri menempuh cabaran.

Related Posts with Thumbnails