Monday, November 8, 2010

saya tetap tunggu awak





















47 lovebite:

Lan Bingka said...

background music.. ~~aku mencitaimu.. lebih dari yang kau tahu.. meski kau takkan pernah tahu~~~~

kata kila said...

terbaik!!!!!

ZACK ENTRY said...

not bad la..hehe

Amni said...

comel! Apasal semua orang sibuk drawing ni erk? saya je tak pandai lagi ni.. huhu...

psstt.. betul2 ke tu?=P

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

huhuu~ sedihnye :(

liyanaziz said...

wow! comel & heartbroken.. nice!

:: m!3yr4h_LolLy :: said...

kamoo hebat la dear !!
suke suke
:)

HaNTwO said...

wowwwwww setia menunggu ni...mungkin ade yang lagi baik kat luar sane untuk tia...

cik shabah said...

ehem3...sape tu tiaaa?

ni kes sama cam cik shabah ea ea ea?

Un Phat Lee said...

(T_T) sedih gua baca kisah lu nih.

Da Niel said...

I like this comic strip. Thanks for sharing.

pusher said...

sedihnya..sabar ye...

Yutaka Mushimura said...

huhuhu..sedeynyer...aq nak nangis baca...
jom nyanyi~~~

~~KITA SERUPA..KITA KERUPA...~~

NuR 'aQiLaH said...

awak..kalo bukan dia ngan awak,
mungkin dia bkn jodoh awak..
kalo awak sabar,
sy yakin awak akan dapat yg lebih baek..mungkin
ALLAH akan temukan kita dgn org yg salah sblom org yg betol.
ALLAH itu maha adil.
setiap yg dicipta,
ada pasangannya..

-dato dr fazilah aqilah-

maCy said...

pic xkua.yes xtau entry sal pa..

maCy said...

pic xkua.yes xtau entry sal pa.. huk

Che Armster said...

ko tunggu sape ni tia?

Gayahspears said...

tia tungu gayah ka??huhu

areleaf said...

okies...lu tunggu mamat tu,gua plak tunggu lu pastu orang lain plak tunggu gua pastu orang mane2 plak tunggu orang yang tunggu gua tu..

kalau dah mcm rantaian makanan camni,habes sume la tak kawen ye dak?

Kuasai minda said...

Hati....

Bila kau berbicara...
Pasti ada makna...

Jangan biarkan hati terluka...
Kerana seseorang yang dipuja...

syAzAnA said...

sy tetap akan tunggu.




;)

wannurfazrini said...

cik tia , nmpaknya kita dlm situasi yg sama . ye sgt sedih dan i pun tggu dia :( marilah kita berkongsi kedukaan kita :D

farahh said...

babe.. seriusly?? :')

atok said...

kisah benarkah ini?? hehe

Eazy Izzuddin said...

tgg sape kah?
alolo sweet lah..
kalau lah de org wat cam ngn eazy
fuh...
hehe
xD

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

penantian satu penyeksaan..so jgn la tunggu lama sangat..sampai masa nnt, mungkin kene decide utk tak perlu tunggu lg..

hidup mesti terus!! masa tetap bergerak...

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

izee said...

pastii dia akan tibaaa..hehee nice n3 babe!!

hamzah ian said...

jgn tunggu i lame2.. i bz

Mr feckry said...

dia pijak hati lu..cissss...!




















hahaha...buat komik la

DuniakuAbstrak said...

awak

saya nak berak ni

nabilah_2908 said...

sama sepertimana yg pernah sy lalui...

jika dulu..mmg la sy kt sy akan tunggu....tp sekarang ni dah tk mampu lagi dh..

jika dia bahagia...sy pun ingin bahagia....sy tk mahu hidup sendiri semata2 menunggu dia... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
APA KATA HATI GIVEAWAY

hackshitam said...

haha..
kenapa macam kisah cinta gua ni?
keh keh keh.

Liquid said...

incek liquid pon.... tnggu jugak ehe

Faizal n Fashitah said...

Sweet n cute.. suke tengok kartun tu XD

Whoopz said...

Get up! Move 0n.. ErR.. Cite betol ke ni?

Oong-ong said...

gagah giler awk..hehe..sy ckup lh skali hati ni kene pijak..hehe

Bert said...

smpai terkencing2 haa nangis

Emilia Emira said...

=((..sy pn tggu awk jg..

ENCIK TIKUS MALAS NAK LOGIN said...

tia ooo tia

Zulfahmi Abidin said...

aku tak tahu kenape aku takde perasaan bace entry nie.tapi rase mcm aku gembeng mlm nie sbb kluar air mate..


Terkini: 1. Aku Doktor Cinta 2. Bangga 3. Bende yang hebat itu berasal dari tempat yang hina

Linglung said...

cewaaahhh! terima kasih kerana menunggu..hehe

Emerald said...

tunggu menunggu ni memang boleh buat gua bengang.

bukan penggoda said...

yay! tunggu-menunggu amalan mulia. hikhik.

jgn jd tugu sudeh. hahaha.

kurt @syamaizar said...

sedih, kesian or cinta?...b strong..nice series!

akmalhilmi said...

sejak bile kaw pandai buat bde alah nieh ae??
hahaha

azzey said...

tia: chumel plak tgk karektor kartun tu.....:)

p/s: Salam perkenalan dari saya.......AZZEY........

Sophia Rani said...

terharu... hehe

Related Posts with Thumbnails