Sunday, August 8, 2010

hari terakhir

aku rasa rasa lagi 3 hari je da nak puasa. aku macam belum sedia je.
lepas beberapa minggu aku berhadapan dengan demam yang susah nak semboh dengan kitaran kesuburan pulak yang tak berapa nak betul. *sila abaikan*
esok baru aku dapat ganti puasa aku yang terakhir! hoyeh! hoyeh!

azam puasa tahun ni aku rasa macam nak puasa penuh. tapi tak pernah nak dapat sejak da besar panjang neh. memang takkan dapat pon ye dak para perempuan2 ? haha!

macam kosong je entri aku neh. hehehe!
selamat menjalani ibadah puasa! :D


p/s :: tahun ni pertama kali ayah berpuasa dan beraya tanpa maknya yang tersayang. *sigh*

12 lovebite:

cik SHABAH said...

mama pegi mne cik tia?

*p/s : taon per-1 berpuasa bersama cik tia =)

areleaf said...

gua harap puasa tahun ni gastrik gua tak menyerang..

Fane Davis said...

Tia!!selamat berpuasa ya..hehheh..masa berbuka jangan makan banyak sangat ya..nanti gemok..hehehe...

Cik Yana said...

Selamat menjalani ibadah puasa for u too dear :)

cik aiLebiu said...

mmg xkn penuh la...hehehe...

Amni said...

selamat berpuasa jugak... saya baca je entri kamu ni... hehe...

tiafazunia said...

cik shabah ; aiyark! bkn mama la cik shabah, nenek tia! kan baru je meninggal . *sigh

alep ; cett! lu time2 pose laa ngengade tau ?

fane ; tu lah! kne diett nehh! :))

tiafazunia said...

cik yana ; thank you dearr! :)

cik ailebiu ; hahaha! tau xpe!

amni ; hehe! thank yunkk! :D

cik SHABAH said...

sori cik tia...cik shabah ni asik salah org je-kan?paaang 11x kat cik shabah =(

Hariz said...

Selamat menjalani ibadat puasa ye cik tia

semoga ramadhan kali ini lebih baik :)


New Entry Prof-Hariz
Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

NuR 'aQiLaH said...

kitaran sewel jugak T__T

tiafazunia said...

cik shabah ; lex2 oke ? :)

hariz ; thank you! insyaallah.

qilah ; haha!susa btol nk ganti cmneh! grrrr

Related Posts with Thumbnails