Showing posts with label wall climbing. Show all posts
Showing posts with label wall climbing. Show all posts

Sunday, January 16, 2011

beriadah bersama blogger - cicakmang!

16hb aritu kann.. aku join #extremetwtup. kira gathering blogger. aktiviti yang dorang buat ialah wall climbing dekat extreme park shah alam! gyler best aku tengok dorang panjat panjat! macam cicakmang dah babe! tapi aku memang tak ah nak naik panjat semua bagai ni kan.. gayott! takott! semua ada! hahahahaha! oke dah! jangan gelak! grr!

start pukul 4 petang. akmal hilmi merangkap babysitter aku ambil aku dekat ktm kepong. then sebelum ke shah alam, kitorang pergi hantar adik dia balik teknik then ambil fahmi raja lawak 6 dekat puncak alam then baru kitorang menuju puncak shah alam. jaoh kan perjalanan kitorang ? tapi best tengok pemandangan! :)

tu je laa. jom ah layannn gambar! :D


ni la organizer #extremetwtup. sickchild72 ;)



babysitter saya si akmalhilmi and fahmi raja lawak 6 ! sangat terhibur bila lepak dengan dorang :)




api, akmalhilmi, and tia ;)




cicakmang 1 yang berjaya climb semua wall! yayy! ;D




cicakmang 2 pon berjaya climb semua wall! yayy lagi! :D




organizer pon mesti ah wajib climb jugak kan? budak sakit ni memang lasak oke? dah pernah patah tangan da pon! ni cicakwoman! ;D




cicakmang 3! errrr ... tak berjaya climb semua wall. mungkin kerana terlalu banyak sumpah seranah ? atau lemah sebab cicakwoman ada? hikhik!





ni la semua blogger yang hadir. ramai jugak lah! so, congrats ntok sickchild72 sebab berjaya buat gathering lasak2 neh.



next gathering dia cakap nak buat skytrex! mesti lagi best! so kalau ada orang nak join nanti bila semua dah oke, tia akan tolong promote skali kat blog tia. rajin rajin la korang baca oke? ;)





tiafazunia :: apa tu skytrex ? sila google! tengok gambar2. mesti korang seksaited! :)



tiafazunia :: sori sangat sangat tak link sorang sorang. aku update nak kat opis ni haa. susah weh! grrrr! soriiiiiiiiiii! ;)
Related Posts with Thumbnails