Showing posts with label my first vlog. Show all posts
Showing posts with label my first vlog. Show all posts

Wednesday, February 16, 2011

bukan blogger femes sahaja boleh buat vlog & PENGUMUMAN PENTING!

ingat tak entry yang lepas yang aku cerita aku dan 5 orang blogger shooting dekat Bukit Bintang dengan 1tube.my ? ingat tak ? mesti tak kannn .. yelaa.. siapa la aku ni kannn. ok shadap! shadap!

video dahhh siap! kemain lagi aku tunggu video keluar, tapi bila dah keluar nebes gila nak tengok! apekehe nya ntah! maybe sebab aku banyak melalot kot! merepek meraban bagai. dengan rambut style macam tuh rasa selekeh plak! nampak chubby plak tuh! grrrrr.


kalau nak video tia ni lagi cepat loading, korang boleh pergi terus kat sini.


see ? 1tube.my bukan ambil blogger femes je untuk buat first vlog dengan dorang, tapi blogger picisan macam aku pon dapat jugak buat first vlog ni! sexcited wohh!

jommm aaaarrr layan video dekat 1tube.my dari akmal hilmi seksi, andyhowtt, darkbatman tough, kyerul zain, yuyu lar and DdFabulous! ;)



PERHATIAN KEPADA SEMUA BLOGGER YANG SUKA MENYANYI DAN KARAOKE!


aku akan buat pertandingan nyanyian dekat blog! macam mana ? buat vlog! nyanyi dan record dan sudah tentu korang kena buat entry! mana tau koranglah suara yang sedap antara bloggers yang ada dekat Malaysia neh ..so dapatlah hadiah dari aku! or maybe ada sponsor? hadiah lumayan ? hihi! insyaAllah! :D

tunggu next entry dari Tia! :))



tiafazunia :: gugup gilaaa nak bercakappp tau takk! grrr!

Related Posts with Thumbnails