Showing posts with label friends request. Show all posts
Showing posts with label friends request. Show all posts

Tuesday, September 21, 2010

cerita facebook. perlukah??

ini bukan entri untuk menunjuk apatah lagi untuk riak ataupon bajet hot.

tengok gambar bawah ni.





friend request yang ada kat facebook nur fatehah mohamed.
persoalannya kat sini :

*perlu ke aku accept semua yang aku tak kenal ni?

*kalau aku accept sekali pon, bukan tegor tegor pon ye dak? nanti kang mesti dok diam diam dalam friends list aku tuh. for what?

*perlu ke aku accept ex bf aku punya gf punya request? apa dia nak?

*kalau aku tak kenal, then lagi letak gambar tepahape, haram jadah aku nak approve.

*kalau letak nama jejaka tampan malah jejaka kacak ataupon jejaka kaya sekalipon ingat aku approve? kahkah!*even ada puluh puluh mutual friends pon lu memang silap kalau pikir aku akan approve kalau aku tak kenal :) *err..if ada yang aku tak approve nanti send message kat inbox fb aku eh ? nnt aku approve.

*sejak sejak GB tak berfungsi dengan hati terbuka aku terima blogger punya request. kihkih~ :)





'kalau korang camne ? accept je semua ke?'


err.. tapi ada jugak yang anon yang aku approve. ngeeeee~ hye lalinkkk! :)

Related Posts with Thumbnails