Showing posts with label anggun dinner theme. Show all posts
Showing posts with label anggun dinner theme. Show all posts

Wednesday, January 26, 2011

Aku, Blender dan David Teo

tiba tiba jadi blog gosip sekejap. hikhik!

semalam Metrowealth (MIG) buat Malam Penghargaan dan Penyampaian Bonus dekat One World Hotel. saaaangat best oke! time dapat invitation tuh rasa teruja sangat and berterima kasih sangat dekat ery farieha comel sebab bagi emel kitorang dekat pihak MIG.

semua artis MIG ada malam tuh termasuk Shaheizy Sam, Lisa Surihani, Farid Kamil, Intan Ladyana, Nora Danish and raaaamai lagi! sempat la jugak tangkap gambar dengan dorang. tapi nak up satu satu gambar tuh tak sempat lagi sebab pakai camera andyhowt. so nanti ah aku up gambar gambar tuh. hikhik!

ouh, tak lupa congrats dekat Shaheizy Sam sebab dapat bonus paling besar! rumah Semi-D 2 tingkat and sejumlah besar duit untuk ke umrah bersama parents dia. OMG! sangat best jadi artis under David Teo! ;)

tapi, tak lupa jugak, aku pon dapat taww! dapat blender hasil lucky draw! hihi! tapi blogger lain pon ada dapat jugak. yang best ada yang dapat blackberry torch! so sekarang aku nak up gambar gambar aku je dulu malam tadi. heeee :D



akmalhilmi ni mana aku pergi mesti dia adaa! haha!



ni la blender hasil lucky draw tuh. thanx MIG ;) thanx kak ina for the picture



kredit picture to anak perak yang kat atas ni. dia yang tangkap gambar aku. hihi!



blogger lain yang hadir : paeh, cik helena, phreak-id, mashimaro, che armster, bro framestone, khaizaireen, cik norfa (sekilas), jejai and wife. ada lagi yang tak sebut tak ? hihi! ;)
Related Posts with Thumbnails