Showing posts with label 3 tone contact lens. Show all posts
Showing posts with label 3 tone contact lens. Show all posts

Sunday, November 28, 2010

konvokesyen + contact lens baru



ibuuu! cepat tengok ni! cepat la ibuu! bawak qimi pergi kat sini! cepatt la tengok ibu!! rengek si kecik itu menyuruh ibunya melihat iklan di tv. kat mana? tanya si ibu. sunway lagoon! qimi nak pergi. tapi kena bawak ayah dengan ibu. kalau tak pon.. kena ada ayah. macam mana? qimi takde ayah!"

ye. dia tiada ayah. dia sudah memegang title anak yatim sejak umurnya setahun 6 bulan. sejak bibirnya baru pandai memanggil abah. tetapi bukan nasibnya untuk membesar bersama abah seperti kanak kanak yang lain. mungkin Allah lebih menyayangi abahnya. al-fatihah untuk arwah abahnya.

nik amirul haqimi. 6 tahun 2010. anak buah aku yang pertama. sejak kematian abahnya, dia tinggal sebumbung bersama ibunya, nenek, atok dan aku. ditatang bagai minyak yang penuh. tapi kalau nakal terlampau aku pang jugak. hehe! :) rasa cepat masa berlalu. kini dia sudah mencecah 6 tahun. baru habis tadika dan baru lepas berkonvo. konvo ? cis! kalah aku. aku yang amek diploma neh pon tak konvo konvo lagi! ceit!

cepat je masa berlalu. dah 6 tahun umur dia. :')


lepas konvo. bawak dia pergi makan. lapaa weh! *macam biasa muka driver tuh mesti siriyes dan aku dan qimi mesti camwhore! hakhakhak!*


tengok lah dia order apa? tapi last last ibu and acu (aku) dia jugak yang abiskan. hikhik!




ANDDDDDD .. last entri aku cerita yang aku beli contact lens baru kan? ni lah hasilnya .. tadaaaaaaa .. :) tapi saper yang ada FB aku confem2 da dapat tengok dulu. haishh! tak surprise betul!









TAMMAT


Related Posts with Thumbnails