Saturday, March 29, 2014

Selesai Semester 4 & Final Year Broadcasting, UiTM Shah Alam

Hai semoranggg! :)

Dah selamat pon masuk semester 5 means tia dah final year! Rasa sekejap pulak tiba tiba dah final year? lagi 1 sem lepas tu nak pergi praktikal dah? Pergh! Pergh!
 
Result untuk semester 4, Alhamdulillah tia dapat senyum lebar lagi walaupun macam macam dugaan and cabaran untuk sem 4 ni. Dengan peel lecturernya, dengan project besarnya, dengan assignment berlambak lambaknya tapi semua tu dah habis and memang tak nak fikir dah.
 
Untuk sem 5 kali ni, here comesss the crayzee semester for this course! Siap ada lecturer cakap 'I don't think you can survive...' 'Next 13 week of hell...'. Gila? tapi insyaAllah, dengan adanya classmates yang saling membantu, I think we can survive! :)
 
Untuk semester yang last ni, ada 7 subjek semua sekali. 3 ada final exam and yang lain semua tiadaaaa!

Mass Media and Society
TV Directing
Media and Broadcast Production
Animation
Scientific Techniques for Research Methods
Political Communication
German III

Subjek yang bebetul untuk bidang tia dalam Broadcasting ni ada 3 and yang ketiga tiga ni lah yang akan membuatkan duniaaaa saya akan busy selamaaaa 4 bulan which are TV Directing, TV Production and Animation sebab kena shooting banyak projek. Untuk subjek Animation pulak, tiap minggu masuk class lecturer akan bagi gambar and kitorang kena sketch dalam masa 30 minit. Interesting! -_- Siap ada buku sketching lagi untuk subjek ni. Hewhewhew!
 
Meh nak tunjuk sikit hasil sketches yang tia dah buat dalam buku sketching ni...
 
Semangat siap sketch bf sendiri. Kehkehkeh.

Me myself cant believe I can copy.

Oklah. Taknak cakap ada subjek susah sebab tak nak set dalam otak pon subjek tu susah kalau tak nanti lagi susah tia nak bawak. Herherher :) Positive positive!
 

Good Luck, classmates! :)
 


Okbai semorang! :)



0 lovebite:

Related Posts with Thumbnails