Monday, October 4, 2010

ni member ke loser?

*anda ada kawan yang depan je baek belakang cakap buruk pasal anda ?

*anda ada kawan masa senang je dok menyondol masa susah buat buat tak kenal ?

*anda ada kawan yang kuat beragama warak selalu suruh anda solat baca yasin tapi dia selalu buat phone sex dengan bf dia ? jadah ape macam tuh ?

*anda ada kawan yang sanggop masokkan sabon senyap senyap dalam masakan kawan yang lain time mereka memasak dan tudoh anda yang buat ?

*anda ada kawan yang gunakan anda sebab anda ada kereta so that dia senang nak ke kelas dan bila dia sudah ada kereta sendiri dia buat taik dengan anda? siap cakap belakang lagi. demyu!

*anda ada kawan yang buat sial dengan anda walaupun da banyak budi jasa dan duit anda taburkan kepada dia ?

*anda ada kawan yang tak suka anda berfesyen sebab dia jeles anda nampak cantik dan dia cuba meniru anda dan menyatakan diri dia lebih cantik dan vogehhh dari anda ? fux!

*anda ada kawan yang pernah buat buat dan menipu sakit leukimia sebab nak cari perhatian dan kasih sayang dari anda tapi da 3 tahun tak mampos mampos ? celake betei perangai!

*anda ada kawan yang baik sangat dengan anda then lepas gaduh habis dicanang semua cerita anda dekat orang lain ?




kau tak sempurna. aku lagi la tak sempurna. dan kawan sepatotnya jadi pelengkap hidup kawan yang lain untuk jadi sempurna. paham ? stop talking shit and doing fucking things la weh.


hamekkaw neh!
eh eh, tebalik plak. hamekkawww yang nehhh!

jangan nak sebok hal orang. kau pon belom tentu perfect. oke ? a big L for you :)

36 lovebite:

kata kila said...

BOOO YAHHHH untuk loser.miahahahhaa

Najwa cik Qaseh said...

hoho..
qaseh ad jmpe kawan yang nk jual kwn sendiri kat buaya darat...

M.L for them..heee~~..

kite kawan kn tia :) *wink2*

Amni said...

erm... perangai budak2 macam tu kot.. hee... bila dah besar kalau perangai macam tu, memang taks enonoh lew.. huhu

cik aiLebiu said...

pendek cerita - jgn mudah percaya pada sesiapa biarpun dia kawan paling rapat anda...

huhu....

:: m!3yr4h_nAnEA :: said...

terdapat bbrpa p'samaan antara ayt2 d atas..
mmg penah b'laku dkt mieyrah mcm 2...
mangkuk punyer owg !!..
ada kawan macam celaka jep..
tia xyh risau..
msh rmai yg skong tia..
:)

NuR 'aQiLaH said...

waaaaaaaaaakaka.
tamau L. nak bebear besar bulehhh :P

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

ada jugak kawan yg nak tarik simpati dgn ckp itu ini.. walhal xde menda pun.. terok kan pangai macam ni? huhu~

Zulfahmi Abidin said...

eh...tia pon ade backstabber jgk?? fahmie pon ade..hehehee.

Ari Blog said...

uik!!len mcm ni nk kate mrh pn blh..hapy pn ade..waaa.....hebat2..hihi..ape2 pn tuan blog mg cntik sgt..
(haha..xde kene mgene lgsg)

-telordibasuh- said...

bukan loser but nooob hahahaq

syAzAnA said...

uikss. dugaan edup kat dunia tia. adeiii.

AbgFeroZ said...

xtau nak komen pe saje2 click lovebite..
wakakakka...

.s.o.f.i.a. said...

ha ha............. very the sial kawan camtu. lagi baik tadak kawan.

Da Niel said...

sometimes we need to meet the wrong people to be able to meet the right one. Easy to say, we learn from experience. This experience, I believe has certainly taught u many lesson in life that you can never read in any books.

Be happy you survive it! =)

KID LEARNS TO FLY™ said...

pergh..beso siot hahahahaha

APi said...

mar0h beben0r gaye ny..
ilek der..
^^

tiafazunia said...

kila ; ryte! buuuuyahhhh! buuuu!

najwa ; mestilah! kte kawan blogger. hehe :)

amni; da tak sedar diri cam gitu lee. kan?

cik ailebiu ; betul! been truu igt so many times. insaf sudaa!

mieyrah ; kakak lolypop pon ade ntok tia kann ? :)

qilah ; haesh! gi mntak Datok S sane!

sumi ; teruk tahap celake da neh!

fahmi ; backstabber ni merate, cuma kena tak kena je fahmi oi!

ari ; hahaha! sengal! papepon, thanx! :))

tiafazunia said...

telor ; same je! ape2 yang sama waktu dgnnye! :)

syaz ; adoihh! susa dpt member camgini!

abgferoz ; eeeii! miang abg neh! sengal!

sofia ; yep! VERY DERRRR!

da niel ; time blaja susa gak nak survive. :(

mijae ; jgn lari topik bole ?

api ; mara? dulu laa, skang ni da bole rilex :)

azizie.com said...

hope u get true friends next time

Oong-ong said...

hohoho..muka u macam farah fauzana..ikhlas dr hati nni..hehe

Da Niel said...

I know what you mean. Can I ask you a favour? Do you have an email. I need to share my taughts. If not I will go crazy..

the bert said...

apa nyer pesen r member camni..

hamzah ian said...

tia!!!!!!!!


apesal ko cun ha??

Gayahspears said...

setuju dgn n3 tia nih!!1 jgn sebuk hal org kalo diri kita pon x betoi!!1 hak3... dapat membe camni ketuk je pale dia bg lagi biol..hahaha..jahatnyer aku..wawawawaw

hiro said...

andainya dikau mencuri hatiku dgn tangan mu..keh2..

org loser mmg xleh pakai.

tiafazunia said...

zizie ; hope so! :)

oong ; erk ? haha! thanx btw :)

the bert ; pesen pendek akal kann ?

hamzah ; erk ? ko neh bru bgn tdo ehh ?

gayahspears ; ape brg ketok pale! klu ade pisto da lme tembak smpai mati. kehkeh~

hiro ; erk ? sengal! mmg xley pakai ponn! loserrr!

PIDUT ASiS said...

hamzah gilo...semua gurl ko ngorat..hahaha..patut ko terbang tinggi-tinggi...

adeyh,terkena sikit..thanks for the articel...sangat terkesan..XD

Un Phat Lee said...

perrh.dahsyat sungguh kawan2 lu nih

dizu al kilentani said...

allah...

akmalhilmi said...

amik big L aku sng
hahahaha

Pusher Aries said...

thats mean loser tia...
dont trust anybody much than ur self

Kasim™ said...

kawan dengan basikal. basikal xcakap belakang cuma selalu pancit tayar belakang je.

Anonymous said...

awk pon same camtuh kot.

Kech Hidayah said...

anoy neh ke kawan yang tia maksudkan?hahaha. kita ada gak kawan macam tu tapi ishk2 susah nak balas jahat balik kat dia. geram dalam hati sampai bengkak2. tahan je la. tunggu masa nak meletop kot. tak baik kan buat camtu. memang loser. kasi lempang sikit. huh!

Oong-ong said...

loser lah mcm tu..huhu..

ProfHariz said...

Tia... Memang ramai kawan macam tuh.. Itulah Hariz kalau berkawan hanya kawan di sesuatu tempat.. Susah nak lebih2.. Takut jadi macam persoalan di atas

Related Posts with Thumbnails