Tuesday, February 24, 2015

Bekas Contact Lens yang Comel

(TIDAK DIJUAL UNTUK SEMENTARA WAKTU) 

Hai semua!

Tia ada jual lens case yang cantik cantik comel comel untuk korang simpan contact lens korang tauu! Jom tengok dekat bawah ni okay? :)








Harga Lens Case ni hanya RM10 tak termasuk pos! Murah kan? Tia pon ada tawarkan servis COD di Selayang, Giant Batu Caves, Keramat, Aeon Setiawangsa dan Zoo Negara.

Untuk bisnes ni tia ada buat satu instagram baru supaya tak melibatkan instagram personal tia sebab tia taknak spam kawan kawan dekat instagram personal tia. So, kalau korang berminat nak tengok banyak lagi design cantik tertarik menarikkkk dan comel korang boleh pergi dekat instagram bisnes tia which is @littlepinkkyshop. INGAT TAU! pinkyy tu ada dua Y :)

Kalau berminat tapi korang takde instagram, boleh whatsapp tia untuk beli dan tia akan bagi gambar dekat korang mana mana Lens Case yang still available lagi. Add tia dekat whatsapp korang 0176193191 (BUSINESS ONLY PLEASE!)

Lagiii 1, kalau ada Wechat pon okay jugak! Add tia TIAFAZUNIA, dengan pesanan 'Saya nak beli Lens Case' sebab tia hanya akan accept customer only! :)

Okay itu je untuk sekarang ni! Kalau berminat jangan lupaaaaaa contact tia okay! :D


0 lovebite:

Related Posts with Thumbnails