Wednesday, October 3, 2012

Terharu Dengan Lecturer :')

Pagi Selasa. 6.30am. 

Lecturer : Assalamualaikum tiaaa! Awak dah keluar rumah ke? Sorry harini saya terpaksa cancel class sebab.... yada yada yadaaaa *off record*

Tia : Belum keluar lagi. Jap. Jap. Siapa ni?

Lecturer : Lahh.. sayalah Madam %&$*#&%. Sorrylah tia. Takut saya tadi kalau awak dah keluar rumah dulu. Sorry ye tia.

Tia : Takpe madam. saya baru nak keluar. belum keluar pon lagi ni. terharuunyaaa madam call saya! 

Lecturer : Itulah tadi saya call %*&^&$ tanya ada nombor awak tak. saya nak call sendiri bagitau class pagi ni cancel. awak kan duduk jauh takut awak dahh keluar rumah! sorry ye tia? 

Tia : Takpa madam. Itsokey. Thankks call saya. Terharu betul ni...

Terharu kan? Gigih betul lecturer tia yang tia rasa sempoi and sporting ni call untuk bagitau class cancel. tia pernah cakap tia ulang alik pergi class and dia agak terkejut. maybe sebab jauh kot and selalu keluar rumah seawal 6.30 pagi so dia cepat cepat call takut tia dah keluar dulu. Hewhewhew.

Thanks Madam. Really appreciated it! :')


Andddd btw, pasal camera yang baru beli tuhhhh.. tia sukaaa sangat sebab boleh buat macam macam effect! and yang paling tia suka color accent effect. dia akan kekalkan warna yang kita pilih je and yang lain akan jadi black and white! :) like thisss one.. 

Color Accent Effect. 

Tia kekalkan warna pink and yang lain jadi black and white! Oohhhhsemmmm sungguh! Aherherher :)


Okbai!






2 lovebite:

Muhammadnuraizuddin said...

wah.. awainya hg gi kelas.. tp, aku pun mcm tu, 6.30 dah gi UITM dari tanjong malim. tp xpa, seminggu sekali ja. ihihih

Mr feckry said...

comfirm flying colours lu sem ni

Related Posts with Thumbnails