Friday, May 28, 2010

PUISI: Rindu Cinta yang Disayang


kita akan berjauhan suatu hari nanti,
kejujuran telah ku beri.
sayangku tak kan berhenti,
aku akan selalu ingat janji
yang tak kan mungkin ku mungkiri lagi
tidak akan ku biarkan hati mu disakiti
oleh ku berulang kali.
kini ku janji lagi .
engkau satu satunya di dalam hati.
yang selamanya akan ku sayangi,
yang selamanya akan ku rindui,
dan selamanya akan ku cintai,

dan kau,
sentiasalah ingat aku disini,
aku sentiasa menanti dirimu disisi ,
tiap saat, tiap waktu, tiap hari,

walau tak sanggup ku berjauhan denganmu,
tapi aku percaya dirimu,
engkau tidak akan menduakan diriku
engkau tidak akan meninggalkan aku
tolong! yakinkan aku.
kerana hanya kau yang satu.
akan sentiasa bertakhta di hatiku.


2 lovebite:

boyachilles30 said...

singgah & followed...blog ni berat sbb widget byk sgt..saya ping kat sini jer yer...jom follow saya, nak kenalkan kat Hero..awak mesti suka kat dia...thx

pinkyytia said...

thanx! :)
okay! i'll follow youuu! >.<

Related Posts with Thumbnails